Nabídka akreditovaných seminářů, webinářů, /přednášek/
Odklad školní docházky Odklad školní docházky
Řečový vývoj dítěte v předškolním věku Řečový vývoj dítěte v předškolním věku
Specifické poruchy učení Specifické poruchy učení
Žák s verbální dyspraxií Žák s verbální dyspraxií
Specifické poruchy chování Specifické poruchy chování
Žák s lehkou mentální retardací na ZŠ Žák s lehkou mentální retardací na ZŠ
Komunikační typy dítěte, žáka Komunikační typy dítěte, žáka
Spolupráce učitele a asistenta pedagoga na ZŠ Spolupráce učitele a asistenta pedagoga na ZŠ
Výchova pohádkou Výchova pohádkou
Seminář SPECIFICKÉ PORUCHY CHOVÁNÍ
akreditovaný seminář MSMT-911/2023-1-106
● co znamená pojem specifická porucha chování (SPCH), ADHD, ADD a jaký je mezi nimi rozdíl
● jaká je historie pojmu SPCH a příčiny vzniku
● jak se projevuje hyperaktivita, impulsivita a porucha pozornosti
● problematika ADHD v předškolním věku, na prvním i druhém stupni ZŠ a v dospělosti
● jak pomoci žákovi s SPCH využitím adekvátních přístupů k žákovi
●
postupy při
hodnocení
● nevhodné přístupy k dítěti, které negativně ovlivňují jeho další rozvoj
● spolupráce dítěte, rodiče a školy
● diskuze nad příklady dobré i špatné praxe¨
● jednodenní seminář