Nabídka akreditovaných seminářů, webinářů, /přednášek/

Webináře                                                                                        Semináře

Odklad školní docházky                                                                Odklad školní docházky

Řečový vývoj dítěte v předškolním věku                                    Řečový vývoj dítěte v předškolním věku 

Specifické poruchy učení                                                             Specifické poruchy učení

Žák s verbální dyspraxií                                                              Žák s verbální dyspraxií                              

Specifické poruchy chování                                                             Specifické poruchy chování

Žák s lehkou mentální retardací na ZŠ                                              Žák s lehkou mentální retardací na ZŠ                                     

Komunikační typy dítěte, žáka                                                               Komunikační typy dítěte, žáka                             

Spolupráce učitele a asistenta pedagoga na ZŠ              Spolupráce učitele a asistenta pedagoga na ZŠ

Výchova pohádkou                                                    Výchova pohádkou




Seminář SPECIFICKÉ PORUCHY CHOVÁNÍ

akreditovaný seminář MSMT-911/2023-1-106

 ● co znamená pojem specifická porucha chování (SPCH), ADHD, ADD a jaký je mezi nimi rozdíl

 ● jaká je historie pojmu SPCH a příčiny vzniku

 ● jak se projevuje hyperaktivita, impulsivita a porucha pozornosti

 ● problematika ADHD v předškolním věku, na prvním i druhém stupni ZŠ a v dospělosti

 ● jak pomoci žákovi s SPCH využitím adekvátních přístupů k žákovi

 ● postupy při hodnocení

 ● nevhodné přístupy k dítěti, které negativně ovlivňují jeho další rozvoj

 ● spolupráce dítěte, rodiče a školy

 ● diskuze nad příklady dobré i špatné praxe¨

 ● jednodenní seminář